Sunday 10 June 2012

sketch of the day : contengan dalam buku nota

Apa yang anda lihat di bawah adalah contengan saya semasa menghadiri sebuah kursus di salah sebuah hotel yang berlangsung pada hujung bulan lalu yang baru hari ini saya sempat lampirkan. Sekadar untuk berkongsi serta menceritakan sedikit senario serta pengalaman saya di sana selama 2 hari 3 malam dengan jadual yang agak padat. Contengan adalah menggunakan sebatang pensil 2H berwarna merah serta sebuah buku nota bersaiz 4.5cm x 9.5cm diberi dan disertakan bersama goodies yang lain.
Saya duduk di barisan hadapan (dalam keadaan terpaksa) dan merakamkan keadaan pentas serta aksessori berkaitan. Dijelaskan di sini bahawa contengan dibuat adalah semata-mata untuk menghilangkan rasa mengantuk dan bukannya untuk berangan-angan sambil fikiran melayang-layang serta berfantasi. Saya seorang yang sangat fokus!. ;p

Beberapa figura penceramah yang saya lakarkan sebagai ingatan kepada mesej yang disampaikan oleh mereka juga item yang sentiasa berada di atas meja sepanjang kursus dijalankan. Akhir kata, lakaran ini ditujukan khas kepada rakan-rakan peserta kursus yang hadir bersama-sama saya tempoh hari sebagai tanda kenangan. Sekian.

  Medium : Pencil on paper

1 comment: