Monday 25 November 2013

sketch of the day : klinik

Medium : Snote, Samsung Note 2

Lakaran tersebut di atas terhasil ketika sesi menunggu di salah sebuah klinik kesihatan di sini pagi tadi. Saya ke sana menemankan isteri mendapatkan pemeriksaan berkala mengenai kehamilannya. Syukur kerana usia kehamilan telah menjangkau ke angka 8 bulan. Dijangka saya akan menerima orang baru seawal tahun hadapan nanti. InsyaAllah. Lukisan di atas menunjukkan meja pemeriksaan kesihatan yang lengkap dengan peralatan berkaitan yang saya sendiri saya tidak tahu apa fungsinya selain alat memeriksa tekanan darah. Lakaran di bawah pula, ialah sebuah pasu bunga dengan pokok renek kehijauan yang begitu menarik perhatian saya dan dilukis semula dikala sesi menunggu yang agak panjang.
Medium : Snote, Samsung Note 2

No comments:

Post a Comment